מערכת הפורום הינה מקום מפגש לגולשים, ומטרתה להוות נקודת מפגש להחלפת דעות, לפרסום שאלות, מתן תשובות ורעיונות במגוון כולל של נושאים הקשורים בעיקר בתחומי הקהילה.
אנו מבקשים מהגולשים לשמור על עקרונות הבסיס המופיעים בתקנון וליידע כי הפורומים נתונים לפיקוח מצד הנהלת הפורומים ובעלי האתר ובידיהם הזכות לנהוג ע"פ שיקול דעתה המקצועי למחוק, לשנות, לעדכן ולבטל הודעות אשר אינם עומדים במסגרת התקנון. המטרה אינה לצנזר או למנוע חופש ביטוי מגולשים אלא לשמור על תרבות שיחה הוגנת העומדת בתנאי התקנון.
1. אנו מבקשים לשמור על תרבות דיון בין הגולשים ולהימנע משפה פוגענית, קללות וגידופים.
2. להימנע מפרסום הודעות אשר תוכנן עברה על חוקי מדינת ישראל.
3. משתתף באתר רשאי להעלות לאתר אך ורק תכנים השייכים לו, או שקיבל אישור מפורש מבעלי זכויות היוצרים להעלות את התכנים לרשת . פרסום תכנים ברשת על ידי משתמש מהווה הצהרה כי למיטב ידיעתו של המשתמש אין בהעלאת תכנים אלה משום פגיעה בזכות היוצרים בכלל זאת חוק זכויות היוצרים 1911, ותקנות נוספות שתוקנו על פיו. כמו כן מצהיר המשתתף כי אין פגיעה בזכות אחרת כלשהי של צד שלישי, וכי אין בתכנים שום דבר הפוגע או העלול לפגוע בגורם וחוק הגנת הפרטיות התשכ"א 1981.
4. הפצת מידע - יש להימנע ממשלוח כמות הודעות רציפה בעניין זהה. אין לפרסם בפורום תכנים שמטרתם לפגוע או לשבש את פעילות הפורום או המשתתפים או בעלי האתר.
5. אין לפרסם הודעות הכוללות אתרי אינטרנט מתחרים, או גופים מתחרים. אין לפרסם הודעות הכוללות חנויות המתחרות ב"רשת חנויות חגור", לרבות חנויות וירטואליות, לרבות חנויות וירטואליות מחו"ל.
7. פגיעה במזיד או שלא במזיד במשתמשים אחרים העלאה במזיד של וירוס לפורום , תגרור סילוק ההודעה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות למנוע מהגולש זכות שימוש נוסף בפורום. אסורה הפצת קבצים שעשויים לשנות, לפגוע, להסתיר או לגרום כל נזק אחר למחשבי משתמשים אחרים.
8. לכותבים באתר אחריות מלאה על כל הכתוב ואין בעלי האתר אחראים לבדיקת מהות התוכן וטיבו.

גלישה מהנה.