יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ: חברת הדואר- התנהלות לקויה
09/12/2013

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב שאול שני חבר צוות הפרוייקטים:
בתנועת אומ"ץ התקבלו תלונות רבות על התנהלות לקויה של חברת הדואר.
החברה המתנהלת כמעט כחברה פרטית מבטיחה " שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים" אך לפי התלונות שהצטברו בתנועת אומ"ץ נראה שהחברה אינה עומדת בהבטחתה והציבור אינו מרוצה מהדואר.
התלונות המתקבלות מתחלקות למספר תחומים:
א. סניפי החברה ברובם צפופים ומיושנים הן במבנה הפיזי והן בשיטות העבודה , התורים הארוכים היחס הצונן והלא הולם ולעתים הלא מקצועי נותנים תחושה של מערכת מיושנת ולא מקצועית שאינה מצליחה להתאים עצמה לרמת שירות המצופה ממנה .
תלונות שנשלחות בנושא להנהלת הדואר מועברות לפניות הציבור ונענות בתשובות לקוניות ומתחמקות.
ב. תלונות רבות עוסקות בנושא עיכובים ואבדנים של משלוחים הן של דברי דואר והן של חבילות.
בין שאר פעולותיה עוסקת החברה בשיווק טלפוניה מעטפות וכד' עליהם חל על הדואר חוק הגנת הצרכן.
לפעולות הממלכתיות בהן עוסקת החברה קיים רגולטור והוא משרד התקשורת אשר גם אליו מופנות אלפי תלונות כל שנה.
אך למרות הרגולציה המופעלת על החברה לא נראה שחל שינוי משמעותי בפעילות הדואר במרוצת השנים האחרונות.
אומ"ץ רואה חשיבות רבה למתן שירות הולם ומקצועי לציבור ע"י חברת הדואר כחברה ממשלתית ולכן פונה לכבודו בבקשה לבדיקתו ועדכוננו בהמשך הטיפול.

הקלק כאן לתשובת מבקר המדינה
לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.