יומן פעילות - שוטף
אומ"ץ ביקשה ממבקר המדינה לבדוק את האפקטיביות של הקמפיינים
03/09/2014

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה כותב יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי:
בכתבת תחקיר שפורסמה השבוע בעיתון THE MARKER  נחשפו עובדות מאלפות שקשורות בתקציבים של קמפיינים ממשלתיים, שפורסמו בשנתיים האחרונות, ומהם עולה כי הושקעו בהם עשרות מיליוני שקלים, ולא תמיד בצורה אפקטיבית.
בהקשר לכך עלינו לציין כי הקמפיין הסנסציוני ביותר בשנים האחרונות היה כנראה זה של פיקוד העורף, באמצעות משרד הביטחון, לעדכון הציבור בנוגע לאופן ההתגוננות במקרים של התקפה.
בקמפיין המרכזי, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב וזכה לביקורות חריפות, כיכב אורי גלר במופע שלרבים היה נראה מיותר ולא ברור.
בקמפיין בכיכובו של גלר הושקעו 5 מיליון שקל, ופיקוד העורף השקיע בסך הכל 9.5 מיליון שקל בקמפיינים שונים ב- 2013 וב- 2014.
נראה לנו שמשרד מבקר המדינה צריך להיכנס לעובי הקורה ולבחון את האפקטיביות של הקמפיינים הללו ואת ההיקף הכספי שלהם.

לדף קודם  /  לראש הדף
 
יומן פעילות
שוטף
שנים קודמות
אומ"ץ התחום החברתי
אומ"ץ התחום הרפואי
אומ"ץ תחום השלטון המקומי
פרוייקט חינוכי
אומ"ץ תקשורתי
עתירות
פסקי דין
אירועים וכנסים
השקת הספר "אומץ לב"
המרכז לחקר השחיתות
שלח לחבר הדפס מפת אתר
English שאלות קישורים
office@ometz.org.il פקס 03-5600469 טלפון 03-5605588 דרך בגין 44, תל-אביב, מיקוד 6618360
אפשר להפיץ דף זה באמצעות דואר אלקטרוני, לשמור במחשב האישי, להוריד משרת אינטרנט ולהציגו בפני קהל. כל זאת מבלי לשנות או לפגוע במבנה הדף. על דף זה חלים חוקי זכויות יוצרים. אין לערוך אותו ו/או לעשות בו כל שימוש שלא למטרות שלשמן נועד.
עורכת האתר: מיכל אדר, דוברת תנועת אומ"ץ.
© כל הזכויות שמורות לתנועת אומ"ץ.